Seminari või koolituse korraldaja soovib, et kõik sujuks ladusalt ja osalejatele jääks hea mulje. Toitlustus mängib  seejuures tähtsat rolli, mõjutades osalejate rahulolu suuremal määral, kui enamasti arvatakse.

Enne, kui hakkad toitlustust tellima, mõtle läbi  järgmised küsimused:

  • Kes on osalejad? Naised-mehed? Milline vanusegrupp on valdav?  Kas on välismaalasi? Millised võivad olla nende ootused?
  • Kui kaugelt osalejad tulevad? Kas peaks pakkuma tugevamat tervituseinet?
  • Kui kaua üritus kestab? Mitu toidukorda peaks antud ürituse raames pakkuma?
  • Milliseid piiranguid seab ajakava või eelarve?  Kas piirduda kohvipauside ajal vaid jookidega või pakkuda ka suupisteid?   Kas pakkuda lõuna ajal sooja toitu või piirduda kergema kehakinnitusega?
  • Kas on erisoove? Kas peaks arvestama osalejate võimalike allergiatega või toidutalumatusega?

Vastused nendele küsimustele annavad toitlustajale hea lähtekoha toitlustuspakkumise koostamiseks.